43,00 €

Ostoskorissasi on 0 kpl tätä tuotetta
Näin rakennat monialaisia oppimiskokonaisuuksia
Klikkaa kuvaa avataksesi se suurempana
Lataa painokelpoinen kansikuva
  • 1. painos, 2015
  • ISBN 978-952-451-637-2
  • Nidottu, 254 sivua
  • Opetus 2000

Hannele Cantell (toim.)

Näin rakennat monialaisia oppimiskokonaisuuksia

 

Koulu-uudistuksiin liittyy usein pelkoa työmäärän lisääntymisestä ja kenties myös oman ammattitaidon riittämättömyydestä. Tämä kirja osoittaa, miten kouluissa voidaan ylittää oppiainerajat ja järjestää monialaisia oppimiskokonaisuuksia sekä pienimuotoisesti että laajasti.

Kirja kertoo muun muassa, miten opettajien yhteistyölle löytyy aikaa ja mahdollisuuksia ja mikä on oppilaiden suunnittelun merkitys. Kirjassa kuvataan laaja kirjo monialaisten oppimiskokonaisuuksien esimerkkejä esikoulusta lukioon. Esimerkit konkretisoivat, mitä haasteita monialaisuus saattaa tuoda ja miten haasteita voi ratkoa.

Teos myös selventää monia käytössä olevia käsitteitä. Siinä esimerkiksi tarkennetaan, mitä eroa on eheyttämisellä, tiedonalalähtöisellä eheyttämisellä ja ilmiölähtöisellä opiskelulla.

Kirja on tarpeellinen apuväline OPS 2016 -työhön!

  • 1. painos, 2015
  • ISBN 978-952-451-637-2
  • Nidottu, 254 sivua
  • Opetus 2000

Voisit olla kiinnostunut myös näistä

Sirpa Eskelä-Haapanen - Marja Hannula - Marja Lepola

Puhe pulppuamaan!

Anssi Roiha -Jerker Polso

Onnistu eriyttämisessä

Arja Sääkslahti

Liikunta varhaiskasvatuksessa

Anna-Liisa Lämsä (toim.)

Mun on paha olla

Kalle Juuti (toim.)

Ympäristöoppia opettamaan

Katariina Berggren - Jari Hämäläinen (toim.)

Adhd-käsikirja

Kira Hurme - Tarmo Kyllönen

Turvassa!

Annarilla Ahtola (toim.)

Psyykkinen hyvinvointi ja oppiminen